Jump to content

ear phone


Daan

Recommended Posts

ik stel in de optie bedraad koptelefoon lang drukken om naar het volgende nummer te gaan,  maar deze funktie werkt niet meer.

ik heb Poweramp opnieuw ingesteld en cash en gegevens gereset,  geen vordering.

Link to comment
Share on other sites

ik heb een dag gelden nog gebruik kunnen maken van de hoofttelefoon funktie.. vandaag heb ik het opnieuw ingesteld na dat de funktie weigerde.. maar tervergeefs.

ondertussen is er geen rom update uitgevoerd of app updates,  dus ja,  ik sta versteld dat de app weigerde.

 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Daan said:

ik heb een dag gelden nog gebruik kunnen maken van de hoofttelefoon funktie.. vandaag heb ik het opnieuw ingesteld na dat de funktie weigerde.. maar tervergeefs.

ondertussen is er geen rom update uitgevoerd of app updates,  dus ja,  ik sta versteld dat de app weigerde.

 

Translated:

I was able to use headphone function one day ago, today i have reset the function after it refused to work, but without any effect. Meanwhile no rom or app updates, so yes, i am flabbergasted that the app refused

Link to comment
Share on other sites

5 uur geleden zei andrewilley:

Is er iets veranderd op uw apparaat - zoals ROM-update (welk apparaat?) Of wijziging van instellingen - of een andere app die mogelijk interfereert? Is dit gebeurd na een Poweramp-versie-update? 

Andre

hey Andre..  its my headphone problem,  the wired headphone has A broken wire that have a action next song/pauze/etc..

so its not the app that have a no function..

 

graetings

from the netherlands 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...