Jump to content

Licence restore problem / Проблемы с восстановлением лицензии


Recommended Posts

Доброго всем времени суток.

 

Приобретала лицензию в 2016. Как теперь восстановить, если номер заказа я не помню?

Скрин заказа только с Гугла есть.

Спасибо.

Link to comment
Share on other sites

@Airen Elf, если покпали в гугл плей, то просто войти под аккаунтом, на который покупали и скачать разблокировщик.

Если через сайт, то из приложения написать в поддержку о восстановлении лицензии.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, clever_man said:

@Airen Elf, если покпали в гугл плей, то просто войти под аккаунтом, на который покупали и скачать разблокировщик.

Если через сайт, то из приложения написать в поддержку о восстановлении лицензии.

Разблокировщик есть, версия 2 под ним работает, а вот 3 уже не идёт... Хотя работала прекрасно.

Новый телефон, Гугл- поддержки в нём нет, может, дело в этом?

В поддержке сказали, что такого адреса почты вообще не нашли.

Link to comment
Share on other sites

You say this is a new phone without Google support - perhaps it is a Huawei? If so, you need to sideload Google onto it (search the web for info on how to do this) as any Google Play Store purchases require the Google Play Store to be present on the device in order to reinstall.

Purchases made on the Poweramp website do not require Google service to be on the new device so are fine on such devices - but unlike with a Google purchase, a website licence can only be used on one device at a time.

Andre

Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Airen Elf said:

Everything works, thanks everyone.

Excellent, glad you got it sorted. Huawei not being allowed to pre-install Google Play on their devices is very frustrating for people who have previously purchased apps via Google on another phone and then find themselves locked out of their own purchase.

Others

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...