Fortek Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Купленая в плеймаркете разблокировка не работает, писал в поддержку, полторы недели нет никакой реакции на письмо, еще у кого нибудь было такое и через сколько обычно отвечает поддержка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewilley Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Try uninstalling the app and unlocker and then re-installing them (using the same Google account you purchased on obviously). What error messages are you seeing? Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
ksieko1 Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 У меня такое сообщение при установке разблокировки: Сделал запрос в поддержку, но не получил ответа, что заявка принята (или что-то подобное). Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrewilley Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 What device / Android version? Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxmp Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 @ksieko1 The error like this may happen due to range of issues (they are logged, but it may be hard to extract the log): - no enough space on storage - temporal issue with the Play servers - existing Poweramp installation is not genuine (signatures don't match) Подобная ошибка может произойти из-за ряда проблем (они в логе, но его может быть трудно извлечь): - недостаточно места - временная проблема с серверами Play - установленный Poweramp не является подлинным (подписи не совпадают) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.