• Announcements

    • andrewilley

      Poweramp v3 Project Update   04/24/2017

      As you may be aware, the Poweramp developer has been working hard on an updated material design user interface for Poweramp v3 which required a full ground-up rebuild of the code and is taking some time to get to a beta-test stage. See the forum thread for more details and to discuss.    
Anne

Android -> Apple

3 posts in this topic

Guten Abend 

ich hatte mir die Full Version auf meinen andriod Telefon gekauft nun habe ich ein Apple Gerät. Wie bekomme ich den Player auf mein Iphone ohne ihn nochmal bezahlen zu müssen ? 

 

Danke 

Share this post


Link to post
Share on other sites

You don't I'm afraid. Poweramp is an Android app, not an Apple one.

Andre

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 07/10/2017 at 4:45 PM, Anne said:

Guten Abend 

ich hatte mir die Full Version auf meinen andriod Telefon gekauft nun habe ich ein Apple Gerät. Wie bekomme ich den Player auf mein Iphone ohne ihn nochmal bezahlen zu müssen ? 

 

Danke 

Wo hat Sie gesagt , das Poweramp and apple zudamnengearbeitet?

Niemals...  Apple ist der Teufel!!!

Amazon Music hat ein kostenlos player für das iPhone.

Das Schreiben in Deutsch ist sehr hart mit englischer Rechtschreibprüfung!! Danke für die Möglichkeit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now