Jump to content

Проблемы с лицензией после прошивки.


yndtrud

Recommended Posts

Привет, разработчики.

 

Возникла проблема с плеером. Не проигрывает файлы, насколько я понял из форума, это проблема того, что он считает себя ворованным/триальным.

 

 

Как все получилось:

 

Планшет Acer IconiaTabA500.

Стоял сток от acer 4.0.3. На планшете было две учетные записи. например, useradmin@gmail.com (так же используется на Galaxy S2 и MK802IIS) и userеfamily@gmail.com (ну пользователь, на которого подписаны там ютубы и все остальное для семейного пользования). Программы покупаются, через useradmin@gmail.com.

Poweramp стоял везде и все работало как часы.

 

 

Решил перепрошиться на кастом так как acer на нас подзабила.

Установил http://forum.tegraowners.com/viewtopic.php?f=9&t=1046 это у нас прошивка основная на  CyanogenMod 10.1 (Jelly Bean 4.2)

Пока экспериментировал, два раза менялся android id. (возможно восстанавливал из бэкапа Poweramp и Poweramp unlocker).

Когда решил оставить прошивку воспользовался titanium backup и восстановил android id от 4.0.3 и восстановил из бэкапа Poweramp и Poweramp unlocker.

В итоге новая прошивка, старый android id и учетка гугла useradmin@gmail.com (с которой и покупал софт)

 

Poweramp посчитал, что он спирачен и нехочет работать.

 

Начал танцы с бубном. Много раз удалял плеер и ключ, ставил в разных последовательностях - безрезультатно.

От безысходности скачал Poweramp trial reset и запустил. Заново установил Poweramp unlocker - и о чудо. несколько дней плеер работал!!!

 

Потом опять Poweramp решил, что он пиратский и не проигрывает музыку.

 

Добавил учетную запись userеfamily@gmail.com на планшет, почистил, заново установил  - и о чудо. несколько дней плеер работал!!!

 

Ну, а теперь опять не работает :(

 

Я из программы отправлял баг репорт, но бестолку.

 

Order: playmarket
=========================
Version: 2.0.9-build-529 full version verified
Unlocker: 2-build-26
Version Sign: a007ecbb65d49f9fe01839b804ef51a4cc37cf4d
Skin: 7f090001
Phone Model: A500
Product: full_a500
Manufacturer: Acer
Board: picasso
Device: a500
Display: full_a500-userdebug 4.2.2 JDQ39E eng.thor2002ro.20130425.081703 test-keys
Android: 4.2.2
Android Build ID: JDQ39E
Fingerprint: acer/a500_ww_gen1/picasso:4.2.2/JDQ39E/1333032611:user/release-keys

 

Это я все попробовал и не работает:

 

NOT_LICENSED/ERROR_CONTACTING_SERVER error is reported by Google Play Store to the Poweramp in following cases: - changed/edited/deleted google account on the phone. Paid Google Play apps are bound to the google account, so if you change/edit/delete it, market can't recognize your purchase. In this case you need to re-add that google account back to your phone and/or select this account in Google Play Store app settings.

- internet connection is not available/unstable, or Google Play Store app is blocked from internet, or Background data is disabled. Please ensure you have up and stable internet connection and Play Store app is not blocked by firewalls and loads ok, and in phone Settings => Accounts & Sync => Background data is ON (you can disable this option later if you wish), then please start/exit Poweramp (with back button) at least two times.

If you're sure you're using the same google account which was used to purchase Poweramp, please:
- uninstall Poweramp Full Version Unlocker
- ensure you have internet connection on the phone up and stable
- install Poweramp Full Version Unlocker from Google Play Store again. Reinstalls are free.

Note that Poweramp license is checked in first 24 hours after purchase, and if the Google Play Store check is successful, then it's never checked again, unless Poweramp is reinstalled/reset.

Thanks!

 

ОЧЕНЬ НАДЕЮСЬ НА ВАШУ ПОМОЩЬ. Я ПРОБОВАЛ ДРУГИЕ ПЛЕЕРЫ, НО ВАШ ЛУЧШИЙ И ДЛЯ МЕНЯ ЕДИНСТВЕННО УДОБНЫЙ!

 

Link to comment
Share on other sites

Ох. Уже всю неделю отправляю через программу запросу - приходит 

 

NOT_LICENSED/ERROR_CONTACTING_SERVER error is reported by Google Play Store to the Poweramp in following cases: - changed/edited/deleted google account on the phone. Paid Google Play apps are bound to the google account, so if you change/edit/delete it, market can't recognize your purchase. In this case you need to re-add that google account back to your phone and/or select this account in Google Play Store app settings.

- internet connection is not available/unstable, or Google Play Store app is blocked from internet, or Background data is disabled. Please ensure you have up and stable internet connection and Play Store app is not blocked by firewalls and loads ok, and in phone Settings => Accounts & Sync => Background data is ON (you can disable this option later if you wish), then please start/exit Poweramp (with back button) at least two times.

If you're sure you're using the same google account which was used to purchase Poweramp, please:
- uninstall Poweramp Full Version Unlocker
- ensure you have internet connection on the phone up and stable
- install Poweramp Full Version Unlocker from Google Play Store again. Reinstalls are free.

Note that Poweramp license is checked in first 24 hours after purchase, and if the Google Play Store check is successful, then it's never checked again, unless Poweramp is reinstalled/reset.

 

Ну делал я  это все и еще раз сделал, и еще.

 

Помогите, пожалуйста.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...