Jump to content

Можно ли восстановить лицензию по почте?


Ostmann72

Recommended Posts

Я покупал у вас лицензию ещё версии 2.х на свою почту a****g@gmail.com (почта аккаунта), платил через Вебмани WMR (вроде сразу в рублях). В ответ мне прислали файл разблокировки "Poweramp-(alt)-Full-Version-Unlocker-2-1.0-build-22", который я бережно храню, и до последнего времени удачно восстанавливал покупку - сначала ставил версию Poweramp 2.0.10-build-588-uni и затем apk разблокировщика и несмотря на ругательства телефона покупка разблокировалась успешно. Потом я обновлял Poweramp до актуальной версии и спокойно пользовался. Письма с номером заказа для восстановления покупки через меню не сохранилось конечно уже. Но вот теперь я поменял телефон на новый и там стоит уже android 14 - и на него версия 2 и старый файл разблокировки просто не устанавливаются. Помогите восстановить покупку и лицензию, пожалуйста.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@alexsrg Newer Poweramp website purchases no longer need an unlocker app, and haven't for years - you just use the 'Already Purchased?' link in Settings. Please contact Support at poweramp.maxmpz [at] gmail.com who should be able to sort you out so you can just install the latest v3 APK file downloaded from the website without needing to go back to v2 first.

Others

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, andrewilley said:

@alexsrg Newer Poweramp website purchases no longer need an unlocker app, and haven't for years - you just use the 'Already Purchased?' link in Settings. Please contact Support at Poweramp.maxmpz [at] gmail.com who should be able to sort you out so you can just install the latest v3 APK file downloaded from the website without needing to go back to v2

Я нашел номер покупки и всё получилось. Как теперь сохранить или экспортировать свою лицензию, чтобы больше таких проблем не было?

 

 

Edited by alexsrg
я нашел письмо от поддержки с номером покупки
Link to comment
Share on other sites

@alexsrg The licence will be validated and saved on your device. See status in Settings=>About, check it says purchase is verified and stored. If you re-install on a new device again in the future, just enter the same email address and ID number into the Already Purchased? screen again and the licence will be transferred to the new device. 

Andre

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...